مصاحبه آرشیو خبر ها
الگری امیدوار به یوونتوس ; بهتر خواهیم شد

الگری امیدوار به یوونتوس ; بهتر خواهیم شد

یوونتوس موفق شد در دیداری سخت در خانه با تک گل ماریو مانژوکیچ مقابل فیورنتینا پیروز شود تا با 15 امتیاز همچنان مدعی اصلی قهرمانی باشد. ماسیمیلیانو الگری سرمربی یووه پس از بازی امشب و کسب 3 امتیاز در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

 

بازی دشواری را پیروز شدیم و سه امتیاز مهم را گرفتیم. تلاش زیادی در زمین کردیم و فکر می کنم لیاقت این پیروزی را داشتیم. بازی در نیمه اول بسیار سخت و پیچیده بود اما خوشحال هستم که در نهایت برنده شدیم.

 

روند یووه؟

 

ما سعی می کنیم که همینگونه ادامه دهیم، شرایط برای ما آسان نیست و تمام تیم ها برای برد به میدان خواهند رفت. ما تلاش می کنیم که روز به روز و هفته به هفته بهتر شویم.

 

ناپولی؟

 

ما تنها یک رقیب نداریم اما ناپولی واقعا تیم خوبی است. ما به عملکرد خودمان توجه داریم و می خواهیم که بهتر از این باشم اما قهرمانی در هفتمین سال پیاپی کار آسانی نخواهد بود.

 

استورارو؟

 

به نظرم او شب عالی را پشت سر گذاشت. ما می توانیم بیش از این از استورارو استفاده کنیم و او قابلیت های زیادی دارد.

 

بنتانکور؟

 

همانطور که دیدید او امشب هم مانند بازی بارسا خوب بود. او جز بازیکنان جوان و مستعد ما است و می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد. من از عملکرد او رضایت زیادی دارم و بخاطر عملکرد عالی که داشت به او تبریک می گویم.

 

شرایط یوونتوس در این فصل؟

 

همه می دانیم برای قهرمانی کار سختی خواهیم داشت ولی ما تنها می خواهیم بهتر شویم و برای بهتر شدن سخت کار می کنیم و هرگز خود را با تیم های دیگر مقایسه نمی کنیم.

 

سرمربی یووه ادامه داد :

 

انتظار از ما زیاد است و راه طولانی مقابلمان قرار دارد ولی ما با گروه عالی که داریم در پی اهدافمان هستیم. شرایط برای تیم ما بهتر خواهد شد و بازیکنانمان بیشتر هماهنگ می شوند.

 

ایگوایین؟

 

او در صحنه گل مانژوکیچ خوب کار کرد. ایگوایین بخوبی در محوطه جریمه قرار می گیرد و در آن منطقه عالی است اما همچنان باید به بازی کردن ادامه دهد و گل های او نیز از راه می رسند.

 

الگری در پایان گفت:

 

یوونتوس برای اهداف مهمی آماده خواهد شد، بخوبی اطلاع داریم که باید بهتر باشیم و بنابراین سخت تلاش خواهیم کرد. ما منتظر روزهای بهتر با آمادگی بیشتر و رسیدن بازیکنانمان هستیم اما عملکرد بازیکنان فعلی به حد کافی من را خوشحال و امیدوار می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: